02 lipca 2013

Początek końca?

Cześć, piszę tę notkę z bólem serca. Ten blog to jakaś część mojego życia, dzięki niemu poznałam parę wspaniałych osób. Ale teraz to koniec... Naprawdę ciężko jest mi się rozstać z bloggerem. Ale ja już nie daje rady. Ostatnio w moim życiu dzieje się zbyt wiele, bym mogła tutaj zostać i dalej pisać to opowiadania. To czy jakiekolwiek inne. Wszystkich, którzy to czytali naprawdę przepraszam i dziękuję, że byliście ze mną przez tak długi czas. Siły wyższe zmusiły mnie do zawieszenia bloga. Lottie i Niall, Alice, Niall i Louis. Mam nadzieję, że te osoby dobrze Wam się kojarzą. W tym momencie z całego serca, po raz kolejny, PRZEPRASZAM I DZIĘKUJĘ. Byliście naprawdę wspaniali. Przez ten czas (czyli od grudnia 2012 roku), było was tutaj 6 144, zostawiliście po sobie 268 komentarzy, a bloga zaobserwowało 19 osób. Jeszcze raz dziękuję, kocham Was. Mrs.X, Fruśka.xoxo, Majka czy Mrs.Infinitive, jak wolicie.
Kontakt ze mną będziecie mieli poprzez gadu-gadu czy e-mail, który jest podany gdzieś na dole. Jednakże gdybyście nie mogli znaleźć, to podam również tutaj.
I dziękuję szczególnie Julii Avis, oraz Martynie, które były ze mną praktycznie od początku, a przynajmniej Julia. Martyna jednak towarzyszyła mi w czasie innych opowiadań! Pozdrawiam, kocham.:) xx
"To już jest koniec, nie ma już nic,
Jesteśmy wolni, możemy iść.
To już jest koniec, możemy iść,
Jesteśmy wolni, bo nie ma już nic." 

3 komentarze:

  1. Anonimowy18:51

    O jejku.. ; <
    Będę okropnie za tym tęsknić.. ♥ I za twoim pisaniem.. Obiecujesz że będziesz cos jeszcze pisała.. ? Nie koniecznie tu.. Ale może nowy.. ? ; )
    Zastanów się.. ; d

    Również pozdrawiam i kocham.. ♥

    /Twoja Martyna.. ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda...Bardzo Ci dziękuję za te wszystkie rozdziału :) Będzie mi tego brakowało, ale takie jest życie.. Coś się kończy... Drugie się zaczyna :) Mam nadzieję, że kiedyś może powrocisz :) Wiem że nie zawsze komentowalam, ale starałam się czytać.. Naprawdę :)
    Dzięki jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że zawieszasz bloga, lubiłam go czytać..
    u mnie nowy!
    http://the-story-about-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń