29 maja 2013

Bohaterowie

Alice Happyway, 18
"Nie będę przepraszać za to, że jestem szczęśliwa."
Francesca 'Fran'  Happyway, 25
"Stal o kruchym wnętrzu."

 
Faith Martinez, 18
"Nie ma ludzi ideal­nych, są tyl­ko ideal­ne o nich wyobrażenia."

 
Niall Horan, 20 "Mów szep­tem, jeśli mówisz o miłości."

 
Louis Tomlinson, 21
"Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie is­tnieje żaden powód do miłości."


Zayn Malik, 20
"Po prostu zamknij oczy i rozkoszuj się tym rollercoasterem jakim jest życie."

 
"Harry Styles, 19
"Do­piero późną nocą, przy szczel­nie zasłoniętych ok­nach gry­ziemy z bólu ręce, umiera­my z miłości."


Liam Payne, 20
"Praw­dzi­wa miłość zaczy­na się tam, gdzie nicze­go już w za­mian nie oczekuje."


Josh Carroll, 19
 "Nie rozumiem, nie ogarniam, nie pojmuję."
W innych rolach:
~ Perrie Edwards
~ Danielle Peazer
~ Eleanor Calder
i inni.


I oto przed wami bohaterowie! :D Co o nich sądzicie? Nie chciałam się bardziej rozpisywać, ponieważ poznacie ich w trakcie opowiadania. Mi osobiście do gustu przypadła Faith. W opowiadaniu można powiedzieć, że odgrywa mnie. Jest zupełnie taka sama jak ja: otwarta, głośna, pewna siebie. Haha. Dobra. Mniejsza o to. Czekajcie na pierwszy rozdział.:) Ale żeby się pojawił.. 3 komentarze.xoxo

5 komentarzy:

  1. No to ja czekam! Ale to już wiesz <3
    A reszta... Spodobała mi się Faith :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:39

    Jakie zajebiste opisyy.. * u * I bohaterowie też.. ;D
    Już nie mogę się doczekać następnegoo.. * u *
    Czekam... ! ;D

    /Martyna. x bb

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówienie gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:21

    Fran to trzynastka z House'a:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ups, może nie masz programu do pobierania takich plików ? Wyślę kod tutaj http://pastebin.com/Ay2BePtQ
    mam nadzieję, że to ten! A i wystarczy go wkleić i już szablon powinien się załadować w całości :) Mam nadzieję, że będzie działać!

    OdpowiedzUsuń