26 maja 2013

So... Come back?

Cześć, cześć i czołem! ;* Tęskniliście chociaż trochę? Mam nadzieję, że tak. Bo mi jakoś tak pusto w życiu bez bloga było... No i postanowiłam wrócić. Tyle, że z innym opowiadaniem. Tym razem o Alice, Louis'ie i Niall'u. Szczegółów nie zdradzę, na razie tylko jedna osoba widziała CAŁY pierwszy rozdział i jej się podobał. No, ale... Pozostali też ocenić muszą. Niedługo dodam bohaterów, no i liczę na komentarze. Cztery? Dacie radę!  
( ͡° ͜ʖ ͡°) 
 Hehe ;_; 
Enjoy gumisie.xoxo

2 komentarze:

  1. Anonimowy20:36

    ; c Będe tęskić za tamtym opowiadaniem ALE SIĘ JARAM ŻE WRÓCIŁAŚ. <33
    Nareszcie.. ; *
    Już nie mogłam się doczekać.. xd Ale jesteś i jest git.. <33
    Noo.. Fajnie.. Czekam.. ! < 33


    /Martyna. x bb

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie będzie tamtego opowiadania, ale cieszę się, że wróciłaś i mam nadzieje, że te Twoje nowe pomysły będą nawet lepsze niż tamte :)
    Super. CZekam ^^

    OdpowiedzUsuń