13 maja 2013

Small Information

Cześć! Słuchajcie... Bo jest sprawa. Nie wiem kiedy i czy w ogóle pojawi się następny rozdział. Mam zapisany w roboczych, ale nie dopracowany. I... Zawieszam. Na czas nieokreślony. Nie wiem czy wrócę. Może. Ale nic nie obiecuje. Nosiłam się z tym już od paru dni. W końcu postanowiłam. Teraz muszę skupić się na poprawianiu ocen itp. Dziękuję, że czytacie, że ze mną jesteście. Naprawdę wiele to dla mnie znaczy, ale... Musze się zająć przez pewien czas swoim życiem. Nie znaczy to oczywiście, że nie będę wchodzić na wasze blogi. Możecie być pewni, że komentarze ode mnie będą się pojawiać. A tymczasem... Do napisania! xoxo

KONTAKT ZE MNĄ:
gadu-gadu: 43213985
e-mail: mrs.rebellious@gmail.com
tt: twitter.com/Limitless_Girl instagram: instagram.com/mrs_rebellious
ask: ask.fm/xxfrusiaxx

Kocham was.xoxo

3 komentarze:

  1. Anonimowy19:55

    Jejkuu.. ; c Będę tęsknić. !! ; *
    Co ja teraz będę czytać. ?! ; c Ale no cóż.. Oceny ważniejsze. ; )
    Ucz się i popraw te oceny na jak najlepsze. < 33
    Pwowdzeniaa.. ; D

    /Martyna. x bb

    P.S. Będę czekać. ;d I odezwij się na gg. ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno mi :( Mam nadzieję, że wrócisz i tak jak wyżej życzę ci powodzenia w poprawianiu ocen :* Trzymam kciuki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21:00

    Yebnou cię ktoś kiedyś? Tak, wiem. Ja. Ale... Szkoda no. Kocham to opowiadanie. ~ Taliiś

    OdpowiedzUsuń