07 maja 2013

Zapowiedź Rozdziału XIII :D

"Mamma told me not to waste my life
She said spread your wings
My little butterfly
Don't let what they say
Keep you up at night
And they can't detain you
Cause wings are made to fly"

      Jeszcze nigdy nie czułam tego co teraz. Szczęście? Radość? Duma, że osiągnęłam coś, co chciałam osiągnąć już dawno? Nie wiem. Zbyt wiele emocji ukrywa się gdzieś w środku mnie, by stwierdzić co to za uczucie...
- Frankie? Jesteś? - usłyszałam dochodzący z korytarza głos Georga. Podniosłam się ze stołka i wolnym krokiem udałam się do przedpokoju.
- Jestem, jestem. - uśmiechnęłam się lekko, całując chłopaka w policzek. - Co tak wcześnie? Myślałam, że zostaniesz po godzinach. - wzruszyłam ramionami i spojrzałam na niego.
- Miałem zostać, ale uznałem, że lepiej jeśli przyjadę do domu i spędzę trochę czasu z moją narzeczoną. To jakaś zbrodnia? - zaśmiał się, podchodząc do mnie i obejmując w pasie.
- Daj spokój. - zawtórowałam mu. - Widziałam ją dzisiaj. Była razem z Perrie Edwards. Nawet nie wiesz jak wyrosła. - uśmiechnęłam się na samo wspomnienie Charlotte.
- A ty znowu o niej? Fran, przepraszam cię, ale to się robi chore. - wywrócił oczami. - Cały czas o niej gadasz, zbierasz informacje na jej temat. Rozumiem, zależy ci, by...
- Przestań.  - przerwałam mu. - Obiecuję, że to niedługo się skończy. - musnęłam ustami jego ciepłe wargi. - Jeszcze parę dni, a wszystko jej powiem. Tylko po prostu muszę najpierw się jakoś bliżej do niej dostać. - zakończyłam, a George patrzał na mnie z politowaniem.

Francessca Lemaire, 30 lat
"dziewczyna", a właściwie kobieta, która zna Lottie z czasów jej dzieciństwa. Kim jest? Tego dowiecie sie już wkrótce!.xx

Siema, siema.<3 Co u was? Wiem, że to nie rozdział, a jedynie jego zapowiedź... Ale szykuję coś dużego.:D Yay... Haha. No i wgl. to możecie zadawać pytania bohaterom jak i mnie. Na pewno "odpowiemy". No i dziękuję Julii Avis, która wymyśliła WSPANIAŁY wierszyk na moje urodziny! Jesteś boska, cudowna i wgl. Jeszcze raz dziękuję, chociaż już dziękowałam, ale dziękuję.♥
Rozdział pojawi się w piatek, lub sobotę. Enjoy.xoxo

3 komentarze:

  1. Jeej! Kurczę, aż mnie ta Frankie zastanawia. Dobra, czekam na to co wymyślisz, bo wiem, że wymyślisz coś naprawdę ekstra! :D A co do pytań do bohaterów lub ciebie... Zastanowię się i dam znać na fb xD
    No i nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:18

    Rany.. Jakaś tajemnicza ta Frankie.. xd
    Zapowiedź, zapowiedzią ale ja czekam na rozdział. !! Wiem ze będzie ekstra. ; )


    /Martyna. x bb

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no.... Myślę, że będzie ciekawie. Nawet już jest. Czekam z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń